We maken allemaal wel eens een fout. Wij in ieder geval wel. Misschien jij ook wel eens? Of je hebt iets besteld en je klant neemt het niet af. Meestal kan dit dan gewoon retour. Kleine service ván ons vóór jou. En niet onbelangrijk: een gratis service! Wil je alsjeblieft de volgende retourprocedure hanteren om ook onze kosten zo laag mogelijk te houden?
Bij al onze artikelen op de webshop wordt aangegeven of een artikel binnen onze retourvoorwaarden valt- of afwijkende retourvoorwaarden heeft. Dit wordt weergeven op de productpagina - direct onder de bestelknop.
✔️ De spelregels:
- Retouren dienen binnen 30 dagen na levering te worden aangemeld bij de verkoopbinnendienst met een compleet ingevuld formulier. Meld de retouren pas aan als ze voor ons klaarliggen.
- Na het beoordelen van de aanvraag versturen wij, indien akkoord, een bevestiging. Leg deze bevestiging duidelijk zichtbaar bij de retouren. Onze chauffeurs nemen alleen geaccordeerde retouren mee in opdracht van de binnendienst.
- Wij doen ons best de retouren bij de eerstvolgende levering op te halen.
- Er zijn geen kosten verbonden aan het retour nemen van producten. Na ontvangst en goedkeuring door ons magazijn wordt het originele aankoopbedrag gecrediteerd. Dit bedrag wordt verrekend met een volgende factuur of facturen.
- Als een product onverhoopt beschadigd is aangekomen, meld dit dan telefonisch, binnen 36 uur via +32 33186447. We ruilen dit zo snel mogelijk om. De retourenprocedure is hier niet voor bedoeld.
- Vragen? Bel de binnendienst: +32 33186447.
Let op: Met plakband omwikkelde goederen nemen wij niet retour. Gebruik hiervoor folie, dat geeft geen problemen.
❌ Uitgesloten van retour:
Voor onderstaande artikelen gelden afwijkende retourvoorwaarden. Deze zijn uitgesloten van retour.
- Chemische producten, zoals lijmen, lakken en oliën.
- Speciale bestellingen zoals op maat gesneden matten en convectorputroosters
- Meetapparatuur
- Festool-machines (welke op naam zijn geregistreerd)
- Artikelen, niet standaard op voorraad (dit staat bij het artikel op de webshop aangegeven)
- Restanten, aangebroken en beschadigde goederen
- Op=Op artikelen
Hoe vraag je retour aan?
Dit kan in een aantal stappen zeer eenvoudig via onze webshop.
- Log in met je account
- Ga naar accountoverzicht
- Klik op ordergeschiedenis
- Bekijk de order details van het product dat je wilt retourneren
- Klik op retour aanvragen en je ziet direct of je artikel retour kan
- Vul het retour aantal, reden van retournering en eventueel een opmerking in en bevestig je retouraanvraag
Je krijgt direct een bevestiging van je retouraanvraag. Deze wordt in behandeling genomen door onze afdeling verkoop binnendienst. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen over je retouraanvraag. Heb je vragen over het aanmelden van een retour? Mail of bel onze binnendienst 0343-432321, zij helpen je graag verder.