U bezoekt onze webshop met een verouderde browser. Hierdoor kan het zijn dat de webshop niet optimaal werkt. We raden aan om onze webshop in Google Chrome, Firefox, Edge of Safari te gebruiken. Neem gerust contact met ons op als u er niet uitkomt.
Selecteer een verlanglijst

Rebranding van Douwes Dekker: een nieuwe uitstraling en smaakvolle beleving!

Rebranding van Douwes Dekker: een nieuwe uitstraling en smaakvolle beleving

Douwes Dekker bestaat 15 jaar en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan! Dit jubileum luidt een frisse start in met een vernieuwde uitstraling, een moderne huisstijl en een verbeterde presentatie op de winkelvloer. Met een update van het logo, een compleet nieuwe website en extra marketingondersteuning zet Douwes Dekker een volgende stap in beleving en inspiratie. De nieuwe winkeldisplay sluit naadloos aan bij het concept 't Smaakatelier in vloeren, waar smaak en sfeer centraal staan.

Douwes dekker ‘t smaakatelier in vloeren

Douwes Dekker biedt een uitgebreide collectie hoogwaardige PVC-vloeren en laminaat-vloeren, samen met een complete lijn voor traprenovatie. Maar deze collectie is meer dan alleen een assortiment vloeren, het is een totaalconcept dat consumenten inspireert én jou als dealer kan ondersteunen. Met een doordachte winkelpresentatie, sterke merkbeleving en slimme marketingcampagnes worden klanten actief naar de showroom geleid.

De bekende vloernamen van Douwes Dekker, zoals Boterkoek, Koriander, Rozemarijn en Spekkoek, komen binnen 't Smaakatelier nog sterker tot hun recht. Douwe Dekker Laminaat-vloeren zijn geïnspireerd op kruiden en specerijen, terwijl PVC-vloeren vernoemd zijn naar zoetigheden. Net zoals een goed samengesteld menu draait het hier om smaak, sfeer en gevoel.

Nieuwe uitstraling
Om de beleving compleet te maken, is niet allen de huisstijl vernieuwd. Maar ook een compeet nieuwe winkeldisplay, waar klanten op een inspirerende manier de perfecte smaak vloer kunnen ontdekken.

Naast de fysieke presentatie is ook de online zichtbaarheid flink verbeterd. De website www.douwesdekker.nl heeft een moderne look en is geoptimaliseerd voor zowel inspiratie als leadgeneratie. Door gerichte campagnes en een sterke SEO- en socialmediastrategie is Douwes Dekker beter vindbaar dan ooit, wat resulteert in meer proefstaalaanvragen en showroombezoeken.

Smaakvloer van het jaar
Elk jaar zet Douwes Dekker twee vloeren extra in de schijnwerpers als vloer van het jaar: één PVC-vloer en één laminaat-vloer. Deze vloeren krijgen een marketingboost met extra zichtbaarheid en campagnes, waardoor ze bij consumenten extra opvallen. Voor dealers betekent dit méér aandacht, méér showroomverkeer en uiteindelijk méér verkopen. Dit jaar zijn Olijf (laminaat) en Boterkoek (PVC) verkozen tot de smaakvolle vloeren van het jaar!

Ontdek de nieuwe presentatie voor in jouw showroom
Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie of bekijk de vernieuwde display in een van onze Experience Centers!

Scroll to top